Roundup blog Kerstboom eruit, Haakwerk erin

Kerstboom eruit, Haakwerk erin!

Het is weer langzamerhand tijd om afscheid van de kerstboom te nemen en alle Kerstspullen weer op te ruimen. Wat wordt het dan opeens leeg in huis, vind je ook niet?!

Daar hebben we met een groep ontwerpers wat op gevonden! Vul jouw huis met een nieuw haakproject! Je kunt kiezen uit een mooie deken voor op de bank, of voor op die lekkere stoel waar je graag zit. Een leuke top, een geweldige sjaal of een aantal leuke nieuwe amigurumi’s om jouw huis op te fleuren, maar ook de allerkleinsten worden niet vergeten! Er zit echt voor iedereen iets leuks bij!!

Flamingo Flo wil met jouw het nieuwe jaar in!

Haak deze schattige Flamingo Flo voor jezelf of voor iemand anders! Ze is echt om te knuffelen!

Ze is ontworpen door Cora's Knit Knacks. Het patroon vind je hier:

Flamingo Flo Cora's Knit Knacks

Een nieuw jaar, een nieuw (fris)groen begin!

Zo vrolijk als Kikker Farah willen we allemaal het nieuwe jaar wel starten! Ze is ontworpen door Mrs Milly. Het patroon vind je hier:

Vrolijke Golfjessjaal Laura

Niet alleen jouw huis kun je opvrolijken na de Kerst, maar jezelf natuurlijk ook! Wat dacht je van deze mooie golfjessjaal? Als je hem niet draagt, kun je hem mooi aan jouw kapstok hangen. Ziet de kapstok er ook een stuk vrolijker uit! Deze golfjessjaal is een ontwerp van Renske Creatief, het patroon vind je hier:

Toekan WHAZZ UP

Houd hem vast, anders vliegt hij weg!

Is deze Toekan niet lief? En zo'n heertje! Dit is een heel leuk knuffeldoekje voor de allerkleinsten om vrolijk afscheid van de Kerstboom te nemen!

Het patroon is een ontwerp van WHAZZ UP (Applicatie en zo), je vindt het patroon hier:

Stitches maakt je aan het lachen!

We gaan lachend en gierend het nieuwe jaar in met Stitches de Clown! Hij heeft al zin in Carnaval, jij ook?

De ontwerper van Stitches is Oenieboe, je vindt het patroon hier:

Jan en Nelly Pixel 2 Mix

Lekker in de tuin werken met Jan en Nelly!

Nadat de woonkamer helemaal klaar is, dan kun je misschien al wat in de tuin doen. Daar kunnen Jan en Nelly je heel goed bij helpen en ze doen het graag!

Tuinman Jan en Tuinvrouw Nelly zijn ontworpen door Pixel 2 Mix, het patroon vind je hier:

Zo lief, een Boxer puppy!

Als de Kerstboom uit huis is, heb je alle tijd en ruimte om zo'n leuke Boxer pup te verzorgen!! Je moet hem of haar natuurlijk eerst wel even haken maar met het duidelijke patroon van Millionbells is dat geen probleem.

Top JustDD Design

Zet jezelf in de bloemetjes!

Met deze tuniek zet je jezelf in de bloemetjes. De tuniek is genoemd naar de lupine, een mooi klein elegant bloemetje. Het patroon is ontworpen door Just DD Design en het patroon is hier te vinden:

Een super leuk popje om steeds weer een ander jurkje aan te trekken!

Popje Lysa verdient gewoon meer dan 1 jurkje, dus haak ze in alle kleuren die je wilt en ook gelijk een Kerstoutfit voor deze Kerst!

Dit lieve popje is ontworpen door Creïmtions, het patroon vind je hier:

Creimtions Popje Lysa
Amigurumi Designs by Dani, ijsje

Heerlijk genieten van een ijsje

Na het opruimen van de Kerstboom kun je heerlijk genieten van een lekker ijsje. Jij bepaalt wat voor ijsje het gaat worden, want alle onderdelen kun je verwisselen!

Dit leuke ijsje is ontworpen door Amigurumi Designs by Dani, het patroon vind je hier:

Kleurrijke Zigzag Deken

Deze super kleurrijke deken, gedrapeerd over jouw bank, zal de Kerstboom snel doen vergeten! Deze mooie deken is een ontwerp van Design geeft Plezier. Het patroon vind je hier:

Design geeft Plezier, zig zag deken
CB's Creations haakpatroon marionet kabouter

Laten we gaan dansen!

Nu er weer ruimte is in de woonkamer, kunnen we deze Kabouter Jiggle eens goed laten dansen! Zonder zijn touwtjes is hij al leuk, maar als marionet wordt hij nog leuker!

Dit is een ontwerp van CB's Creations, het patroon vind je hier:

Heb je al een keuze kunnen maken? Ze zijn allemaal zo leuk, lijkt me moeilijk kiezen! Veel haakplezier!

Oenieboe

Wat een leukerds allemaal.😍 Om het nóg vrolijker te maken is het haakpatroon van Stitches deze week ook nog eens extra voordelig!!