Alle Patronen

Alle Amigurumi Haakpatronen bij elkaar

Het aanbod van patronen is divers van een kikker tot een Viking en van een steampunk elf naar parfumflesjes! Ik weet zeker dat je een haakpatroon zult vinden dat je leuk vindt om voor jezelf te maken of om cadeau te doen!

Vind je het ook leuk of een uitdaging om met fluffy garen te haken?

Ik vind haken met fluffy garen om leuke accenten aan mijn creaties te geven super leuk om te doen. Maar ook een creatie compleet gehaakt van Fluffy garen zoals Gene de Wasbeer is favoriet!

Speciaal voor jou heb ik alle patronen waar ik fluffy garen heb gebruikt bij elkaar gezet. Kun je niet wachten om aan de slag te gaan? Neem dan gelijk een kijkje bij deze patronen!

Carin: "Ik ben super enthousiast over de patronen van CB's Creations, ze getuigen zo van enorme creativiteit en details, echt geweldig!"

Ik vind amigurumi’s haken zo’n gepriegel!

Dat kan, dat vind ik soms ook! Er zijn zeker creaties bij waar je wat kleiner haakt dan je misschien gewend bent. Dan gaat het vaak om het haken van vingers en tenen, die zijn altijd wat kleiner. Haak dan niet alles achter elkaar. Haak steeds een beetje en voor je het weet heb je genoeg vingers en tenen bij elkaar gehaakt!

Mocht het nu te belastend voor jouw handen zijn, dan kun je er ook voor kiezen om het hele patroon te haken met dikker garen en een grotere haaknaald. Jouw creatie wordt dan een stukje groter.

Haaksteken duidelijk uitgelegd

Wil je even nakijken hoe je een bepaalde steek haakt, neem dan eens een kijkje bij Haakinformatie.

Lisa legt alles uitgebreid en duidelijk uit!

Duidelijk omschreven haakpatronen

Het zijn allemaal duidelijk geschreven haakpatronen met begeleidende foto’s om je stap voor stap door het patroon te helpen. Het resultaat zal een geweldige creatie zijn die je zelf hebt gehaakt. Een creatie om trots op te zijn of met trots als cadeau te geven!

Loop je vast bij een bepaald onderdeel van een patroon, dan ben ik maar een berichtje ver! Ik help je om samen met jou een creatie te maken om trots op te zijn!

PDF Haakpatroon en verzending

De patronen krijg je in de vorm van een PDF bestand met duidelijke haakinstructies die met foto’s toegelicht worden, inclusief uitgebreide informatie over de gebruikte materialen en de gebruikte haaksteken en hun afkortingen.

Na betaling wordt het patroon, zo snel mogelijk, via een e-mail toegestuurd. Kijk dus ook in jouw spam-map als je na de verzendbevestiging geen e-mail met het haakpatroon hebt ontvangen.

Staat de e-mail ook niet in jouw spam-map, stuur me dan een berichtje, dan lossen we het probleem zo snel mogelijk op, zodat jij zo snel mogelijk aan de haak kunt gaan!