Hulde aan mijn testhaaksters!

Gepubliceerd op 17 mei 2023 om 10:18
Hulde aan mijn testhaaksters

Alle amigurumi haakpatronen van CB’s Creations zijn getest door een team van geweldige haaksters!

Heb ik je wel eens verteld dat ik blij ben met mijn testhaaksters? Vast wel! Maar laat ik het nog een keer zeggen: ik ben zo blij met mijn testhaaksters!! Zonder testhaaksters geen goede haakpatronen!

Alle creaties die je hier in dit blog ziet zijn dan ook gehaakt door mijn testhaaksters Wilma Raar-Sprengers, Marion van Putten Scheepstra, Yolanda van der Enden, Thea Tijtsma, Christine Francken en Antoinette E Pas!

Flint met karretje van Merri, door Antoinette
Joni de Hippie Elf van WilmaWilma
Matroos Jo van Marion

Creaties van Antoinette, Wilma en Marion

Duidelijk omschreven haakpatronen

Goede testhaaksters wijzen je op jouw type- en telfouten, op jouw spelling, maar ook of het duidelijk is wat je hebt opgeschreven. Of het niet handiger is om het net anders op te schrijven of het extra te verduidelijken met extra foto’s. Goede testhaaksters zijn een belangrijk onderdeel van mijn ontwerpen!

Ik ben iemand die graag een planning maakt. Als ik een patroon ontwerp dan hoeft het niet binnen een week getest te worden, omdat ik eigenlijk gisteren het patroon in mijn shopjes wil hebben. Ik neem de tijd voor mijn ontwerpen en de tijd om ze op de markt te brengen. Die tijd geef ik ook aan mijn testhaaksters.

Nelson de Kikker gemaakt door Christine
Poppy gehaakt door Thea
Franklin, Milton en het patroon Op pad met Franklin van Yo

Creaties van Christine, Thea en Yolanda

Het leven bestaat niet alleen uit haken

Want ook de dames die mijn patronen testen, hebben, net als ik, een leven naast het haken . We kennen elkaar nu al een behoorlijke tijd en hebben regelmatig contact, niet alleen over haken en de ontwerpen, maar ook over de dingen die ons bezig houden en ons overkomen in het leven. We hebben elkaar ook niet gezocht, maar gevonden! Ze lieten hun enthousiasme voor mijn patronen zien en van het één kwam het ander.

Zo af en toe stoppen dames met het testhaken omdat er andere dingen op hun pad komen en dat is helemaal okay. Op dit moment heb ik een leuke groep dames om mij heen die mijn patronen testen.

Knoflook en pepertjes van Yo
Alistair en BBQ van Christine
Martine gehaakt door Thea

Creaties van Yolanda, Christine en Thea

Testen van haakpatronen

Testen van haakpatronen is ook geen verplichting, het moet leuk blijven en leuk zijn. Heb je op dat moment geen tijd of geen zin, geen punt! Een creatie moet je ook wel aanspreken. Zo komt het voor dat een patroon de ene keer door 3 dames getest wordt en de andere keer weer door 6.

Ik heb altijd veel tijd zitten tussen het moment dat ik een ontwerp klaar heb en het moment dat ik denk dat het de juiste tijd is om het patroon in mijn shopje te plaatsen, dat meerdere dames de gelegenheid hebben om het te haken. Af en toe heb ik ook nog wel eens een gast testhaakster zoals Marget Oomen en zelfs mijn moeder, Klara Bierau-van’t Veld, test af en toe gezellig mee!

Chef Antoine gemaakt door Marget Oomen
De Notenkraker gemaakt door Klara Bierau-van't Veld

Creaties van Marget en Klara

Elke haakster heeft een eigen stijl!

Ik vind het altijd erg leuk om de foto’s van de vorderingen te zien! Ze gebruiken dan net even ander garen of een andere kleur. Ik word altijd blij van het resultaat. Soms denk ik zelf: “dat ik daar nou aan gedacht heb!”  Ieder een eigen stijl, daardoor kun je goed zien, wat je nog meer met een patroon kunt doen!

Ja, ik ben erg blij met mijn testhaaksters!

Marion en Wilma zijn dames die echt al jaren voor mij testhaken, Thea, Yolanda, Antoinette en Christine testen ondertussen ook al weer een tijdje voor me. Antoinette heeft zelfs de Strandfoto’s gemaakt voor mijn Amigurumi Haak Bookazine Aan de Kust!

Dank je wel dames voor de gezellige samenwerking! Wat zou ik zonder jullie moeten?!!

Foto gemaakt door Antoinette
Elfje Joy van Antoinette
Squeek gemaakt door Marion
Wilma mmakte deze Pedr de Viking

Creaties van Antoinette, Marion en Wilma

Er is een ook Interview met deze groep geweldige dames! Zo leer je ze nog beter kennen!

Je leest het hier: Interview met mijn Testhaaksters

Alle patronen die je hier ziet kun je uiteraard zelf haken! Je vindt de patronen hier:

Sabrina
7 maanden geleden