Einde van het schooljaar

Einde van het schooljaar: Afscheid van school in haakpatronen

Het is weer bijna zomervakantie! Na een heel bijzonder jaar nemen de leerlingen weer afscheid van school voor een aantal weken!

Haak voor jouw kind of kleinkind een leuk cadeautje voor de juf of meester!!

Met een aantal ontwerpers hebben we leuke ideetjes en haakpatroontjes bij elkaar gezocht om in stijl afscheid van school te nemen. Van peuterschool tot met het voortgezet onderwijs!

In het Engels noemen ze dit een Roundup, wij noemen het gewoon een Verzameling Super Patronen!

Dag juf, dag meester, dag mevrouw, dag meneer!

Alsjeblieft, een lieve brief, of een bloemetje voor jou!

Harten-Dieren, Beer, Nijlpaard en Nijn laten de meester en juf weten hoe leuk het was, het afgelopen schooljaar!

Zo kun je voor elke juf en/of meester een ander Harten-Diertje maken!

Deze leuke Harten-Dieren zijn een ontwerp van Creïmtions.

Ik ben weer een jaartje wijzer geworden!

Als bewijs dat iedereen weer een jaartje wijzer is geworden! Leuk voor elke meester of juf om te krijgen, dit uiltje van Handwerkmama is een gratis patroon.

Juf (of meester), ik zet een streep onder dit schooljaar!

Deze coole gestreepte Tijger helpt graag om afscheid te nemen van school! Zie hem eens zwaaien! Tijger is een ontwerp van Mrs Milly.

Het zit erop! Party!!

Deze Flair dress van JustDD.design is ideaal als party dress. Eerst naar het galabal en daarna door naar Ibiza om het te vieren met je studiegenoten....

Yes, vakantie!!

Het schooljaar is weer voorbij, nu heerlijk genieten van zon, strand en zee! Fijne vakantie voor alle juffen en meesters!

Dit geweldige anker is een ontwerp van Millionbells

Voor de allerliefste juf (of meester)!

De allerleukste en aller liefste juf of meester verdient natuurlijk een mooi hart!! Deze Hartjes zijn een ontwerp van Design geeft Plezier

Bedankt voor het fijne schooljaar!

Met deze Hart planten potjes kan de juf of meester ook gerust op vakantie gaan, want je hoeft ze geen water te geven. Dit ontwerp is van Amigurumi Designs by Dani.

Vakantie: Tijd voor een ijsje!

Hoe leuk is dit! Een ijsje, zodat de juf of meester altijd aan dit schooljaar kan terugdenken!

Dit ontwerp is van Cora's Knit Knacks.

Ajuus, ik ben aan vakantie toe! Ik ga vissen!

Als de meester of juf net zo aan vakantie toe is als de leerlingen dan verdient hij/zij wel een leuke vijver om bij uit te kunnen rusten!!

Dit ontwerp is van CB's Creations.

Dag juf, dag meester, dag mevrouw, dag meneer!

Fijne zomervakantie!