Kadootje voor mezelf!

Gepubliceerd op 3 augustus 2019 om 19:16
Kadootje voor mezelf

Kadootje voor mezelf!

Kadootjes krijgen is altijd leuk, maar een haak-kadootje krijgen is nog leuker!

Begin juli kwam het bericht van YLA box voorbij met het thema voor de box van de maand juli: Sugar and Sweet. Hmmm, dat klinkt al goed en lekker!!

Een paar dagen later werd bekend dat Kenzi Noe van Mispeltoy Crochet de ontwerper is van de box! Dus ik heb mezelf getrakteerd op een super haakkadootje: de YLA box!

Sugar & Sweet
YLA Box

Voor degene die niet weten wat de YLA box is:

De YLA box is een initiatief van YLA Lifestyle & Wol gebaseerd op het fenomeen ‘subscription box‘ zoals Hello Fresh. Het is de eerste creatieve haakbox van Nederland. De YLA box verschijnt elke maand met een ander thema en ontworpen door een andere ontwerp(st)er. In de box vind je alle benodigdheden om het ontwerp van die maand te maken en nog veel meer leuks! De creaties verschillen van kussens, handwarmers, een toilettas en amigurumi en alles daartussenin! Je kunt eenmalig een box bestellen, maar je kunt ook voor 3 of 6 maanden een abonnement nemen of zelfs een doorlopend abonnement. Je weet elke maand wie de ontwerp(st)er is, maar niet wat de creatie is. Een soort van mysterie box dus. Elke 28ste van de maand wordt de box verstuurd.

Wil je het zelf eens ervaren? Neem dan eens een kijkje bij YLA.

Update: de YLA Box bestaat niet meer in deze vorm, het is niet meer mogelijk om boxen te kopen.

Sugar & Sweet

Dus begin juli heb ik de box voor mezelf besteld en na lang wachten werd hij dinsdag 30 juli afgeleverd.

Ik ben er speciaal voor gaan zitten om de box te openen, want als je er een blog over schrijft, dan moet je natuurlijk ook foto’s kunnen tonen!

Het is een doos vol met kadootjes! Mooi ingepakt en goed verzorgd. Naast de 5 geweldige patroontjes van Kenzi in een mooi boekje, inclusief alle benodigdheden om ze te maken , zat er ook nog een haaknaald, een portemonneetje, een shakebeker incl. rietje, thee met suiker in de vorm van een hartje en een steekmarkeerder in de doos. Allemaal met het thema Sugar and Sweet.

Mispeltoy Crochet
YLA Box juli 2019
YLA Box 07-2019

Kijk eens op de foto's hoe lief de gebakjes zijn geworden!! Echte Mispeltoy Crochet ontwerpen, helemaal passend in het thema van zijn Lekkerbekjes Collectie.

Wil je meer ontwerpen van Mispeltoy Crochet zien? Kijk dan eens op zijn FB pagina of in zijn Etsyshop.

Nu moet je weten dat ik een beetje bevooroordeeld ben als het om Kenzi gaat. Kenzi is mijn meest favoriete mannelijke ontwerper van leuke zoetigheden, elfjes en nog veel meer. Niet alleen een super ontwerper, maar bovendien een prettig mens! We zijn zo’n anderhalf jaar geleden aan de praat geraakt en kletsen nog altijd vrolijk verder. Ook zijn we ongeveer gelijktijdig naar de KvK gestapt om onze bedrijfjes in te laten schrijven. Het is heel prettig om van gedachte te wisselen met een andere ontwerper, de ups en de downs van onze bedrijfjes te bespreken en elkaar soms een virtuele schop onder de kont te geven. ;)

Tussen al mijn eigen werkzaamheden en creaties door ben ik met het ijsje cup cakeje begonnen! Lijkt me een leuke aanvulling bij mijn Miss Straw Berry Shake! 😉

Miss Shake and Sweet