De Rest van de Familie

Geen Elf of een Gnome?

Alle familieleden van CB’s Creations zijn even speciaal! Maar wat nu als het familielid geen Elf of Gnome is? Daar heb ik deze categorie voor in het leven geroepen: de Rest van de Familie!

Sommige familieleden hebben het geluk dat ze in meerdere categorieën thuishoren zoals Grapjurk en Noelle bijvoorbeeld, de bofkonten!

Leuke, sportieve en gezellige patronen

Je vindt hier sportieve gasten zoals Baseballer Bobby Joe en Stiekem Sterke Simon. Maar ook de dame die dol is om in de tuin te werken Penny la Fleur.

Tevens is mijn inzending voor de haakwedstrijd van Amigurumi Patterns/Amigurumi.com van 2018 Xander Neander ook van de partij!

Of wat dacht je van een stoere Viking en mijn favoriete stripfiguur? Je vindt ze allemaal hier terug! Het is een super gezellige groep van dames en heren die niet kunnen wachten om met jou kennis te maken! Welke van deze haakpatronen ga jij als eerste maken?

Marget: "De patronen van Claudia zijn super goed te volgen en duidelijk beschreven voor iedereen. De uitleg is perfect en je geeft tips om een patroon of onderdeel nog origineler te laten lijken. Een positieve ervaring! Ik ben een enorme CB’s Creations fan!"

Haken is heel ontspannend!

Door bezig te zijn met jouw hobby verlaag je jouw stressniveau. Je richt jouw focus even op iets leuks en niet op allerlei verplichtingen en gebeurtenissen uit het dagelijks leven. Er zijn heel veel creatieve hobby’s om te kiezen, maar zeg nou zelf: Haken is toch echt  het allerleukste!

Tonnie: " Voor het eerst heb ik het aangedurfd om een pop te haken met een frame van elektriciteitsdraad in het lijf. Het is wennen maar wel te doen. Groot voordeel ervan is dat de pop zelfstandig kan staan. Het gaat om Eb uit het boekje Aan de Kust. De patronen zijn goed te volgen en raad ik met plezier anderen aan."

Ik heb nog nooit met ijzerdraad/chenille draad/elektriciteitsdraad gewerkt. Is het echt nodig in het patroon?

Al mijn patronen zijn te maken zonder ijzerdraad of elektriciteitsdraad. Vul het lijf wel goed op en doe in de zooltjes van de creaties een zooltje van stevig plastic of karton, zodat ze beter kunnen blijven staan.

Wil je een knuffel gaan haken dan is het aan te raden om juist geen draad te gebruiken, zodat het kindje er goed mee kan knuffelen en dat de knuffel ook gewassen kan worden.

Maar als je het wel eens wilt proberen, elektriciteitsdraad in de armen en benen van jouw creatie, dan zul je zien dat het net dat beetje extra geeft aan jouw creatie.

Duidelijk omschreven patronen

Het zijn stuk voor stuk duidelijk opgebouwde, goed omschreven patronen, voorzien van duidelijke foto’s. Of je nu net de basissteken onder de knie hebt als beginnende haakster/haker of als je wat meer ervaren bent. Als je weet hoe je een Magische Ring, een Vaste, Halve Vaste en een Losse moet maken, dan kun je al deze fantastische creaties zelf haken.

PDF Haakpatroon en verzending

De patronen krijg je in de vorm van een PDF bestand met duidelijke haakinstructies die met foto’s toegelicht worden, inclusief uitgebreide informatie over de gebruikte materialen en de gebruikte haaksteken en hun afkortingen.

Na betaling wordt het patroon, zo snel mogelijk, via een e-mail toegestuurd. Kijk dus ook in jouw spam-map als je na de verzendbevestiging geen e-mail met het haakpatroon hebt ontvangen.

Staat de e-mail ook niet in jouw spam-map, stuur me dan een berichtje, dan lossen we het probleem zo snel mogelijk op, zodat jij zo snel mogelijk aan de haak kunt gaan!