Amigurumi Haakpatronen van CB's Creations

Unieke Amigurumi Haakpatronen om trots op te zijn!

De amigurumi haakpatronen zijn per soort bij elkaar verzameld om je makkelijker te leiden naar het patroon dat jij zoekt. Wil je ze allemaal bij elkaar zien, omdat je nog niet zeker weet wat jouw volgende project zal zijn, dan kan dat uiteraard ook. Ga dan naar Alle Patronen. Weet je al precies welk patroon je zoekt? Gebruik dan het vergrootglas/zoekoptie hierboven aan de pagina!

Wist je dat er ook een heus Amigurumi Haak Bookazine is verschenen? Aan de Kust staat vol met nieuwe haakpatronen die allemaal iets met de kust te maken hebben!

Wist je dat haken je gelukkig maakt en jouw zelfvertrouwen een boost geeft?

Haakpatronen voor de kustliefhebber
Funnies en Gnomes Haakpatronen
Haken en Knutselen Haakpatronen

Is Amigurumi moeilijk om te maken?

Zijn amigurumi haakpatronen en creaties moeilijk om te maken? Nee, helemaal niet! Ook jij kunt zulke geweldige creaties maken! Ken je de basisteken zoals een Magische Ring, een Vaste, een Halve Vaste en een Losse? Pak dan jouw haaknaald en bolletje garen, we gaan aan de slag!

Ik kan me voorstellen dat je nog meer vragen hebt over het haken van Amigurumi. Ik heb de meest gestelde vragen uitgebreid beantwoord in dit super handige blog: Amigurumi haken is echt niet moeilijk!

Duidelijk omschreven haakpatronen

Het zijn duidelijk geschreven haakpatronen met begeleidende foto’s om je stap voor stap door het patroon te helpen. Het resultaat zal een geweldige creatie zijn die je zelf hebt gehaakt. Een creatie om trots op te zijn of met trots als cadeau te geven!

Loop je vast bij een bepaald onderdeel van een patroon, dan ben ik maar een berichtje ver! Ik help je om samen met jou een creatie te maken om trots op te zijn!

Yo: "Zeer geschikt voor beginners, zoals ik in het begin. Het was een uitdaging. Bij vragen kreeg ik snel antwoord. De patronen zijn duidelijk beschreven met duidelijk foto's er bij. Al jouw patronen zijn altijd het zelfde op gebouwd dat is ook echt super en duidelijk!"

Met of zonder frame van elektriciteitsdraad

Ik gebruik vaak een frame van elektriciteitsdraad en dun ijzerdraad in mijn creaties. Laat dat je niet afschrikken. Je kunt alle creaties ook haken zonder elektriciteitsdraad of dun ijzerdraad. Maar als je het aandurft, zul je zien dat het net wat extra’s geeft aan jouw creaties omdat je ze in meerdere standen kunt zetten. Wat dan altijd weer leuke foto’s oplevert!

Verbeter jouw geheugen en concentratie door te haken!

Creatieve hobby’s, zoals bijvoorbeeld haken, dragen bij aan een beter geheugen en een goede concentratie. Door tijdens het haken beide handen te gebruiken moeten je hersenen harder werken. Het is dus een goede training voor het brein!

PDF Haakpatroon en verzending

De patronen krijg je in de vorm van een PDF bestand met duidelijke haakinstructies die met foto’s toegelicht worden, inclusief uitgebreide informatie over de gebruikte materialen en de gebruikte haaksteken en hun afkortingen.

Na betaling wordt het patroon, zo snel mogelijk, via een e-mail toegestuurd. Kijk dus ook in jouw spam-map als je na de verzendbevestiging geen e-mail met het haakpatroon hebt ontvangen.

Staat de e-mail ook niet in jouw spam-map, stuur me dan een berichtje, dan lossen we het probleem zo snel mogelijk op, zodat jij zo snel mogelijk aan de haak kunt gaan!

CB's Creations patronen zijn ook hier te vinden