Mijn Beestenboel

Haakpatronen van dieren

Mijn Beestenboel staat te trappelen om kennis met je te maken!

Onder deze kleurrijke creaties vind je verschillende dieren maar de vogels zijn in de meerderheid, zoals Squeek en zijn familie, Faye Flamingo, de ganzen Jack & Coco en een paar zeemeeuwen.

Maar ook ijsberen, katten, honden, kikkers en muizen zijn van de partij! Of wat dacht je van een echte steampunk bok: Milton James?!

Maak een knuffel van jouw gehaakte creatie

De duidelijke amigurumi haakpatronen van deze dieren zijn allemaal zeer geschikt om een knuffel van te maken. Maar let op als je veiligheidsoogjes wilt gebruiken: veiligheidsoogjes zijn namelijk niet geschikt voor kinderen onder de 3 jaar. Het is dan beter om ogen te borduren of te haken en op jouw creatie te naaien. Kijk maar eens naar Simsala de Kat, hij heeft gehaakte ogen.

Wil je een kinderkamer opvrolijken dan zijn mijn gehaakte versies van de trekpop beer en varken ook heel leuk om te maken.

Mocht je nog vragen hebben hoe je een specifiek patroon kunt aanpassen om er een super knuffel van te maken, stuur me gerust een berichtje.

Ik wil de creatie groter of kleiner maken, hoe pas ik het patroon aan?

Mijn advies is, ga geen veranderingen in het patroon aanbrengen, sla geen toeren over of voeg toeren toe, omdat dan alle verhoudingen weg zijn. De kans is groot dat jouw creatie er niet zo mooi uit komt te zien als dat je zou willen.

De meest makkelijke en voor de hand liggende manier om een creatie groter of kleiner te maken is om het garen aan te passen. Neem dikker of dunner garen en pas daar jouw haaknaald op aan. Gebruik bijvoorbeeld dubbeldraads garen en een grotere haaknaald om de creatie groter te maken.

Duidelijk omschreven patronen

De patronen zijn duidelijk opgebouwd, goed omschreven en voorzien van duidelijke foto’s. Of je nu net de basissteken onder de knie hebt als beginnende haakster/haker of als je wat meer ervaren bent. Als je weet hoe je een Magische Ring, een Vaste, Halve Vaste en een Losse moet maken, dan kun je al deze fantastische creaties zelf haken.

PDF Haakpatroon en verzending

De patronen krijg je in de vorm van een PDF bestand met duidelijke haakinstructies die met foto’s toegelicht worden, inclusief uitgebreide informatie over de gebruikte materialen en de gebruikte haaksteken en hun afkortingen.

Na betaling wordt het patroon, zo snel mogelijk, via een e-mail toegestuurd. Kijk dus ook in jouw spam-map als je na de verzendbevestiging geen e-mail met het haakpatroon hebt ontvangen.

Staat de e-mail ook niet in jouw spam-map, stuur me dan een berichtje, dan lossen we het probleem zo snel mogelijk op, zodat jij zo snel mogelijk aan de haak kunt gaan!