Haakpatroon Rode Peper

English below - Deutsch unten

Haakpatroon Rode Peper

Gratis Haakpatroon Rode Peper

Het is niet alleen leuk om amigurumi haakpatronen om te toveren tot leuke decoraties, maar ook andere creaties te ontwerpen die heel decoratief zijn.

Een tijdje terug heb ik een streng met knoflook gehaakt en die op een houten plank gehangen, nu heb ik een streng rode pepertjes gehaakt! Die twee samen staan zo leuk in mijn keuken.

Wil jij ze ook maken?

Het gratis haakpatroon van de rode peper kun je hieronder aanvragen.

Scrol naar beneden en je vindt ook de link naar de Gratis Knoflookjes!

Jouw e-mailadres is veilig bij mij. Als cadeautje voor het inschrijven op de Verhalen van Franklin, met nog meer tips en nieuws over (gratis) patronen, ontvang je dit gratis patroon. Je kunt je daar ook altijd weer voor afmelden als je de verhalen en tips niet langer wilt ontvangen.

Chef Antoine

Chef Antoine weet wel raad met deze pepertjes. Als zijn taart in de oven staat, dan gaat hij vast beginnen aan de Chili con Carne voor vanavond. Daar gaat natuurlijk een pepertje in!

Chef Antoine gebruikt een rode peper, haakpatroon

Free Crochet Pattern Red Chili

It is not only fun to transform amigurumi crochet patterns into fun decorations, but also to design other creations that are very decorative.

A while back I crocheted a strand of garlic and hung it on a wooden board, now I have crocheted a strand of red chilipeppers!

Those two together look so nice in my kitchen. Do you want to make them too?

Request the free crochet pattern of this red chili pepper above.

Your email address is safe with me. As a gift for subscribing to the Franklin Stories, with even more tips and news about (free) patterns, you will receive this free pattern. You can always unsubscribe if you no longer want to receive the stories and tips.

Kostenlose Häkelanleitung Chili Pfeffer

Es macht nicht nur Spaß, Amigurumi Häkelanleitungen in lustige Dekorationen zu verwandeln, sondern auch andere Kreationen zu entwerfen, die sehr dekorativ sind.

Vor einiger Zeit häkelte ich einen Strang Knoblauch und hängte ihn auf ein Holzbrett, jetzt habe ich eine Strähne rote Pfeffer gehäkelt!

Diese beiden zusammen sind so schön in meiner Küche. Willst du sie auch machen?

Fordern Sie oben das kostenlose Häkelmuster dieses roten Pfeffers an.

Deine E-Mail-Adresse ist bei mir sicher. Als Geschenk für das Abonnieren der Franklin Stories, mit noch mehr Tipps und Neuigkeiten zu (kostenlosen) Mustern, erhalten Sie diese kostenlose Anleitung. Sie können sich jederzeit abmelden, wenn Sie die Geschichten und Tipps nicht mehr erhalten möchten.

Het gratis haakpatroon van de knoflook vind je hier 👇

The crochet pattern of the garlic can be found here 👆

Das Häkelanleitung des Knoblauchs finden Sie hier 👆

Haakpatroon Knoflook-streng

Simone
2 jaar geleden

Deze ga ik zeker haken. Leuk om naast de knoflook te hangen waar ik nog steeds leuke reacties op krijg. Super bedankt dat je dit wil delen.