Creëer jouw eigen tijd!

Gratis haakpatroon zakhorloge

Teveel Haakpatronen, te weinig tijd?

Zaten er maar meer uren in een dag om al die super leuke haakpatronen te kunnen haken!

Tijd is niet te koop helaas, maar we kunnen het wel zelf maken met dit gratis haakpatroon van een zakhorloge!!

Zakhorloge van Franklin Forge

Mr. Franklin Forge, Steampunk Elf woont al vele jaren in een klein trein stationnetje. Hij houdt van stoommachines! Hij is gefascineerd door klokken, horloges en tijd. Zijn zakhorloge heeft hij gekregen van de eerste trein conducteur van het station. Elke dag doet hij zijn ronde om te controleren of alles op tijd loopt!

Franklin Forge is de reden om CB's Creations te starten. Hij is mijn eerste creatie die ik volledig omgetoverd heb tot een haakpatroon. Hij is mijn trots en heeft een prominente plaats gekregen in mijn bedrijf en op mijn website.

Verhaal van Franklin

Graag vertelt hij over zijn belevenissen bij CB's Creations met alle andere creaties en natuurlijk ook over zijn vriendin Victoria Amber Fleming. Franklin weet als eerste alle nieuwtjes, feitjes, tips en alles over kortingen en acties. Zodra hij het weet, weet jij het ook!

Schrijf je in voor de verhalen van Franklin en krijg het gratis Amigurumi Haakpatroon van zijn Zakhorloge, zodat jij jouw eigen tijd kunt maken!

Tip: het zakhorloge is een leuk projectje om te maken als cadeautje, als sleutel- of tassenhanger.

Of je nu net de basissteken onder de knie hebt als beginnende haakster/haker of als je wat meer ervaren bent. Als je weet hoe je een Magische Ring, een Vaste, Halve Vaste en een Losse moet maken, dan kun je dit leuke zakhorloge zelf haken. Zo ben je altijd bij de tijd!

Jouw e-mailadres is veilig bij mij. Je krijgt dit patroon van het zakhorloge als cadeautje bij jouw aanmelding voor mijn mails met verhalen van Franklin, nieuws en tips. Je kunt je er ook altijd weer voor afmelden.