CB's Creations

Amigurumi's met een twist. Unieke, veelzijdige, verrassende en zelfs verslavende haakpatronen!

Franklin
Rating: 4.25 sterren
120 stemmen

Deel je een paar sterren uit?

Op naar de sterren en daar voorbij!

Laat je me weten wat je van mijn website en/of patronen vindt?! 😀

Griet Vertommen
2 jaar geleden

Hallo, ik ontving gisteren mijn bookazine. 1 woord - Geweldig !!!

Nellie
2 jaar geleden

Leuke patronen, als je vastloopt met haken, dan heeft Claudia altijd even tijd voor je om het goed uit te leggen.
Leuke website , goed verzorgd . 👍

C de Goed
3 jaar geleden

Een hele leuke en overzichtelijke website met veel leuke patronen. Zeker de moeite waard om te bekijken. Een echte aanrader voor wie van haken houdt.

Olga Bronswijk
3 jaar geleden

Mooie website en heel overzichtelijk, super mooie patronen en duidelijk beschreven.

FIONA CAMPBELL
3 jaar geleden

Wonderful whimsical patterns. True genius when it comes to amigurumi!

Carin rietveld
3 jaar geleden

Super leuke patronen en duidelijk uitgelegd, en met het verhaal van mister Franklin is het zo leuk om vaak op de site te kijken, te kijken wat nieuw is etc. Gewoon superleuk

Berry
3 jaar geleden

Dank je wel voor de prachtige patronen en de vele inspiratie. Daar word ik als haakster erg blij van!

Hanny
3 jaar geleden

Zulke prachtige patronen, altijd weer genieten

Sabrina Van der meer
3 jaar geleden

Ik vind de site goed gepresenteerd en netjes eruit zien en alles is netjes verdeel in kopjes dus daardoor ook makkelijk vindbaar

Ook zou ik mensen die ik ken of leer kennen wel laten weten over cb creations en laat dan nu ook zien met trots de cal die momenteel loopt, hoever ik al mee kom en waar die vandaan komt

Kort om geweldige site claudia Bierau

ccm Bisschops
3 jaar geleden

heeft u ook kant en klaar garenpakketten van de ontwerpen?