Boeken en andere publicaties

Wegens vakantie worden er 1 keer per dag patronen verstuurd in de periode van 31 augustus tot en met 14 september 2023. Bestelde Haakboeken, steekmarkeerders, bont en meer in die periode worden allemaal vanaf 14 september verstuurd.

Amigurumi Haak Bookazine Aan de Kust

Super trots! Mijn eigen Amigurumi Haak Bookazine! Het stond al een tijdje op mijn verlanglijstje: het maken van een eigen Haak Magazine en ik ben erg blij dat ik op een gegeven moment de moed heb opgevat om Aan de Kust ook echt te gaan maken.

Aan de Kust staat vol met gehaakte creaties die voor mij alles te maken hebben met de kust en het strand. Dan hoeft het ook niet altijd mooi strandweer te zijn! Het zijn mijn mijmeringen over de tijd dat ik doorbracht in Den Helder, mijn stukje Kust. Maar mijn creaties zou je net zo goed op elk ander stukje van de Nederlandse Kust kunnen tegenkomen.

Reviews van fans van CB's Creations

Marianne: "Wat een mooi boek! En zo mooi vormgegeven. Ben er als een kind zo blij mee🥰 Super tof vind ik dat het in eigen beheer is uitgegeven."

Jacoline: "Stuk voor stuk kunstwerken."

Claudia: "Wat is het één prachtig boek geworden."

Ingrid: "Ik ben serieus verliefd. Wat een prachtig boek! Niet alleen de figuren maar ook de opzet en de foto's. Heel blij dat ik hem gekocht heb!"

Extra: Nieuwjaarsduik Muts

Als extraatje voor de Nieuwjaarsduik, een gratis haakpatroon van mijn variatie op de Unox-Muts! Volg de link hieronder!

Unox Muts gratis haakpatroon

Publicaties van CB's Creations

Mijn haakpatronen kun je ook wel eens tegenkomen in het Haak Magazine Aan de Haak. Hieronder zie je welke creaties de reis naar Aan de Haak hebben gemaakt. Ook heb ik de eer gehad om een ontwerp te maken voor de YLA Box van april 2020. Een hele speciale ervaring!

Mijn allereerste publicatie was in de allerlaatste Amerikaanse Haak kalender van 2019.

Speciaal voor de leden van Gek op Haken heb ik een creatie ontworpen in een Zee-thema!

Juni 2023 Gek op Haken

Speciaal voor de leden van Gek op Haken heb ik deze Pannenlap en Eierwarmer ontworpen, in een leuk Zee-thema!

Pannenlap en eierwarmer voor Gek op Halen

November 2022 Fun Crochet Magazine

Mijn Viking Gnome wordt nog eens een beroemdheid! Nu mag hij weer pronken in Fun Amigurumi Magazine 3!

Fun amigurumi magazine

Juni 2022 Aan de Haak

Heb je ook zo'n zin in de zomer! De kleine zeesterren uit Aan de Kust staan nu Aan de Haak nr. 40!

Zeesterren in Aan de Haak nr 40

Maart 2022 Aan de Haak

Nu eens niet met een creatie, maar met een workshop in de Aan de Haak Amigurumi Magazine 8!

Workshop oogjes schilderen

Mei 2021 Aan de Haak

Muizen pret! Het haakpatroon van mijn Vintage Muisjes kun je vinden in de Amigurumi Special van Aan de Haak!

Muisjes in Aan de Haak

April 2021 Häkeln

Mijn Viking Gnome staat in de Duitse versie van de Amigurumi Special van Aan de Haak (Häkeln)!

Duitse versie van Aan de Haak met de Viking Gnome

November 2020 Aan de Haak

Na IJsbrand als Kerst Elf in Aan de Haak, nu ook mijn stoere Viking Gnome in de Aan de Haak Amigurumi Special 3 11-2020.

Aan de Haak: Viking Gnome haakpatroon

Oktober 2020 Aan de Haak

Kijk hoe leuk! IJsbrand als Kerstelf in de Aan de Haak Kerst Special 10-2020. IJsbrand de Beer mag de Kerstman helpen dit jaar! Met het haakpatroon uit Aan de Haak kun je hem omtoveren tot Kerstelf!

IJsbrand de Beer als Kerstelf in Aan de Haak Kerst Special

April 2020 YLA Box

Ik mocht voor de YLA Box van april 2020 het ontwerp maken. Het thema is April Showers, May Flowers! Daar past het haakpatroon van Muis Piep perfect bij. Een muisje met een bloem als paraplu of parasol!

YLA Box ontwerp van april 2020 was Muis Piep

2019 American Crochet Calendar

Mijn haakpatroon van Baseballer Bobby Joe is het Bonus Patroon voor de maand mei in de Amerikaanse Crochet Calendar 2019!!!

Het is de laatste haakkalender die werd uitgebracht, helaas!

Amerikaanse Haakkalender 2019 met Baseballer Bobby Joe

Wil je zelf aan de slag met garen en haaknaald?

Neem dan eens een kijkje bij alle patronen! Wedden dat jouw volgende haakproject ertussen zit?